Tuesday, November 10, 2009

Bila KOME Dah Stress...huhuhu :(


Salam..huhuhu...x tau la...hari nie tension sgt rasanye...x tau nak wat apa....duk membuat bising je la nak lepaskan tension...


ana ckp la..

"x mau blajar dah"


shbt ana ckp..

"gi kawen"


pastu ana jawab...

"x der calon la"


shbt ana balas..

"ish...ada je..meh die carikan"


ana balas..

"x mau...huhuhh"


pastu nak wat apa???


ntah la...kadang2 diri nie dah x mampu nak motivasikan diri sendiri....pening...kita duk bg motivasi org len..tp bila satu masa 2...kita x mampu nak motivasikan diri sendir....huhuhu...sedih nie...sape la yg memahami....rasa kepenatan sgt....adakah aku mengeluh dgn semua kerja ku???....ar...x boleh...aku x boleh mcm ni....semua yg kita wat kena ikhlas....tp Ya Allah, Engkau berikalh aku kekuatan Ya Allah...diriku begitu lemah.....tanpa kekuatan dariMu..aku x berdaya tuk harungi mehnah & tribulasi ini..


betul la..kdg2 kita akan diuji dgn kata2 yg pernah kita lafazkan...hmm...berikanlah Ya Allah aku kekuatan & istiqamahkan lah aku...jgnlah Engkau bolak balikkan hatiku setelah Engkau berikan hidayah Ya Rabb..pimpinan lah aku ke jalan Mu....tunjukkan aku jalan yg lurus...berikalh kejayaan yg cemerlang wat diriku...permudahkan lah urusan ku...hanya Engkau yg betul2 memahami diriku ini...AMIN...


KOME POWER!!!
~mardhatillah~

1 comment:

nadhirah said...

pasai pa cik kome ooii...
meh mawar.. mehh..
mehh kongsi cerita dgn ana..
meh ana dgr..
kalau bleh ana tlng..
kalu xbleh, ana tlng jga... tlng dgr..(^^,)