Monday, April 6, 2009

Ya Allah..hanya padaMu aku memohon



Salam...huhu..ape yg ingin ku coretkan wat ari nie...

mcm2 rasa...pedih,sakit,tension,letih..n mcm2...tidak mampu untuk ku luahkan...
aku kena kuat..tp kdg2 aku x mampu juga..aku hanya manusia...yg kdg2 kalah dgn perasaan yg aku x pasti...walaupun aku mampu memotivasikan diri n org len...tp kdg2 aku kalah juga untuk memotivasikan diri...ke mana untuk aku luahkan...

YA ALLAH...aku tahu,hanya padamu aku perlu mengadu kerna hanyaMU sahaja yg memahami perasaan yg bergelora dalam hati hambaMU ini...

YA ALLAH...bagaimanakah ingin kuluahkan...kerna ku x mampu...

YA ALLAH...tenangkanlah hati hambaMU ini kerna aku hanya bergantung padaMU...
aku memohon keampuanan kepadaMU..begitu byk dosa yg ku lakukan padaMU...
Bagaimanakah untuk aku mendapatkan cintaMU yg Agung sedangkan diriku begini...

YA ALLAH...berikanlah petunjuk dlm setiap perkara yg aku lakukan kerna aku ingin bersama dgn redhaMU...

YA ALLAH...permudahkanlah urusanku dan sahabat2 ku...kerna hanya Engkau yg berkuasa...

YA ALLAH...jadikanlah aku wanita solehah dan Engkau jodohkanlah aku dgn suami yg soleh agar dia dpt membimbing aku hingga ke syurgaMU yg kekal abadi...semoga aku dpt membentuk keluarga yg disinari biah solehah dan keluarga yg mencintai mati syahid...

YA ALLAH...jgnlah Engkau bolak balikkan hati hambaMU ini setelah Engkau berikan hidayah padaku...

YA ALLAH...semoga ari nie lebih bek dari semalam dan smg ari sok lebih ek dari hari ini...

YA ALLAH...murahkan rezki yg halal untuk ku,ibu bapaku dan sahabat2 ku...

YA ALLAH...istiqamahkanlah aku dalam perjuangan yg Engkau tunjukkan padaku...aku bersyukur kerna dipilih untuk menemui jalan untuk memperjuangkan agamaMU...

YA ALLAH...jika Engkau matikan pemilik ati ini,Engkau matikanlah aku seperti para syuhadah dalam perjuangan agamaMU....sesungguhnya mati syahid itu cita tertinggiku...

~mardhatillah~

No comments: